Vrácení a reklamace

 

  Vrácení zboží

 

Pokud výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám, máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. 

Jak postupovat při vrácení zboží

 

  • Vyplňte a vytiskněte Formulář odstoupení od smlouvy.
  • Formulář si stáhněte do svého PC z odkazu níže a zašlete emailem na adresu společnosti info@luxo-koupelny.cz 
  •     formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy-luxo.pdf
  • Vracejte zboží včetně jeho příslušenství, nejlépe v původním a nepoškozeném obalu.
  • Vrácené zboží musí být nepoškozené a nesmí nést známky opotřebení nebo užívání.
  • Odešlete zboží na adresu: LUXO HOME, Ukrajinská 283, 436 01 Litvínov (LUXO koupelny. Přiložte rovněž tištěný formulář v balení společně se zasílaným zbožím, aby mohlo vše proběhnout bez problémů.
  • Pokud kupující již zaplatil celkovou cenu za zboží uvedenou na faktuře (kupní smlouvě) a splnil všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení ze smlouvy, bude kupujícímu zaslána zpět částka ve výši ceny zboží na jeho účet. Vrácená částka nebude obsahovat cenu za dopravné a balné.

  Poškození při doručení

 

Pokud jste rozbalili svou zásilku a zjistili, že zboží uvnitř je poškozené oznamte neprodleně tuto událost jedním z níže uvedených způsobů, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. 

Co budete potřebovat k uplatnění reklamace

 

  • Číslo vaší objednávky (nebo zásilky v případě uplatnění přímo u dopravce).
  • Fotodokumentaci (poškozený výrobek včetně balení zásilky)
  • Popis poškození, případně i okolností předání zásilky a zjištění poškození.
  • Reklamaci uplatněte zasláním informací na náš e-mail info@luxo-koupelny.cz 
  • Pokud byla reklamace u dopravce PPL do 2 pracovních dnů vyplňte online formuláře na reklamace.ppl.cz
 
 

 

 

  Nefunkční nové zboží ve 14 dnech od nákupu

 

Pokud výrobek zakoupený přes náš internetový obchod přestal fungovat ve 14 dnech od zakoupení, máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. 

Jak postupovat při vrácení zboží

 

  • Vyplňte a vytiskněte Formulář odstoupení od smlouvy.
  • Formulář si stáhněte do svého PC z odkazu níže a zašlete emailem na adresu společnosti info@luxo-koupelny.cz 
  •     formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy-luxo.pdf
  • Vracejte zboží včetně jeho příslušenství, nejlépe v původním a nepoškozeném obalu.
  • Vrácené zboží musí být nepoškozené a nesmí nést známky opotřebení nebo užívání.
  • Odešlete zboží na adresu: LUXO HOME, Ukrajinská 283, 436 01 Litvínov (LUXO koupelny). Přiložte rovněž tištěný formulář v balení společně se zasílaným zbožím, aby mohlo vše proběhnout bez problémů.
  • Pokud kupující již zaplatil celkovou cenu za zboží uvedenou na faktuře (kupní smlouvě) a splnil všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení ze smlouvy, bude kupujícímu zaslána zpět částka ve výši ceny zboží na jeho účet. Vrácená částka nebude obsahovat cenu za dopravné a balné.

  Reklamace po více než 14 dnech od nákupu

 

Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat po více než 14 dnech, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze. 

Jak postupovat při reklamaci

 

  • Vyplňte a vytiskněte Formulář reklamační list.
  • Formulář si stáhněte do svého PC z odkazu níže a zašlete emailem na adresu společnosti info@luxo-koupelny.cz 
  •    formular-reklamacni-list-luxo.pdf
  • Reklamovaný výrobek pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy
  • Odešlete zboží na adresu: LUXO HOME, Ukrajinská 283, 436 01 Litvínov (LUXO koupelny). Přiložte rovněž tištěný formulář v balení společně se zasílaným zbožím, aby mohlo vše proběhnout bez problémů.
  • Následně je písemná reklamace zpracována a zavedena do systému. Po zpracování reklamace je zákazník kontaktován zodpovědnou osobou (reklamační technik, obchodní zástupce) další postup je domlouván individuálně, dle charakteru reklamace.
  • Pokud reklamace splňuje všechny podmínky je uznaná a zboží je opraveno, či vyměněno na náklady výrobce.
  • Pokud je reklamace neuznaná, zamítá se a zboží může být vyměněno či opraveno, ale pouze na náklady zákazníka.
  • Lhůta na řešení reklamace od písemného podání činí 30 dní. 30denní lhůta reklamace začne běžet po převzetí výrobku od dopravce.
 
 

 

 

  Záměna zboží

 

Omlouváme se pokud vám bylo doručeno jiné zboží a prosíme, informujte nás co nejdříve o záměně výrobku. Nesprávný výrobek můžete vrátit, peníze vám samozřejmě vrátíme.

Jak postupovat při vrácení zboží

 

  • Vyplňte a vytiskněte Formulář odstoupení od smlouvy.
  • Formulář si stáhněte do svého PC z odkazu níže a zašlete emailem na adresu společnosti info@luxo-koupelny.cz 
  •     formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy-luxo.pdf
  • Vracejte zboží včetně jeho příslušenství, nejlépe v původním a nepoškozeném obalu.
  • Vrácené zboží musí být nepoškozené a nesmí nést známky opotřebení nebo užívání.
  • Odešlete zboží na adresu: LUXO HOME, Ukrajinská 283, 436 01 Litvínov (LUXO koupelny). Přiložte rovněž tištěný formulář v balení společně se zasílaným zbožím, aby mohlo vše proběhnout bez problémů.

  Nekompletní zásilka

 

Pokud vám zásilka přišla nekompletní prosíme, informujte nás co nejdříve o výrobku, který vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme vám řešení.

Informujte nás prosím o problému

 

  • Můžete nám zavolat na telefon +420 775 270 564
  • Nebo nám napište na e-mailovou adresu info@luxo-koupelny.cz 
  • Můžete také použít kontaktní formulář na stránce kontakty.
 
 

 

 

  Zjištění stavu reklamace

 

  • Můžete nám zavolat na telefon +420 775 270 564
  • Nebo nám napište na e-mailovou adresu info@luxo-koupelny.cz 
  • Můžete také použít kontaktní formulář na stránce kontakty.

 

 

 

Reklamační řád

 

Všeobecná ustanovení

 

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a Zák. o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").

Prodávající je společnost LUXO HOME s.r.o. se sídlem Úzká 134, 436 01 Litvínov 1, IČ: 02412128, DIČ: CZ02412128

Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží. Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou a obchodním zákoníkem.

 

Reklamační podmínky

 

Při uplatňování reklamace je nutné předložit doklad o zakoupení zboží (prodejní doklad), bez tohoto dokladu nebude reklamace přijata.

Zboží je nutno zkontrolovat při koupi, nebo při převzetí, na pozdější reklamování poškozeného zboží nebude brána zřetel. Zboží je nutno užívat k účelům tomu předurčeným. Reklamace se nevztahují na mechanické poškození, způsobené nevhodným zacházením.

Reklamace se nevztahuje na zboží, do kterého bylo mechanicky zasaženo, respektive zboží, které nebylo namontováno v souladu s montážním návodem výrobce a došlo u něho k mechanickým úpravám.

Reklamace se nevztahují na zboží, které je po uplynutí záruční lhůty (minimální doba 24 měsíců  - pokud není přímo u produktu uvedena delší záruční doba).

 

Mimosoudní řešení sporů

 

cz-mimosoudni-reseni-sporu.pdf